Alla inlägg under februari 2011

Av Camilla - 2 februari 2011 18:26

Är konstant trött och total nere.. Försöker smälta vad som kan komma i framtiden och usch.. Det gör så ont.

Mamma.. hur länge..? Om man väljer behandlingen.. Kommer du vara på rätt sida av procenten?


Imorgon ska jag påbörja min 6 veckors praktik och har bara sån ångest.. Alla säger att det är bra så ja får annat att tänka på, men om jag inte kan styra bort tankarna då? Samtidigt vet jag att avbryter jag nu kommer jag ångra mig som fan sen..


En som ska kolla på valparna nästa helg iaf, så det är väl positivt!

Men kan inte glädjas åt nåt idag.. Skit dag! Regna gör det också!

Av Camilla - 1 februari 2011 21:46

Inte haft lust att blogga denna helgen, vart kaos i huvudet sen i fredags och kanske inte skulle druckit mig full heller för den delen, men just då kändes allt lättare att bara glömma.. Mamma har beslut att fatta.. Och jag tänker inte påverka det.. Men oddsen är på fel sida och inget känns bra..


Kaos...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards